Картина розповідає про подорож робітниці секс-індустрії між Нью-Йорком та Лас-Вегасом. На ній збирається одружитися син російського олігарха, батьки якого виступають проти такого шлюбу. Головну роль виконала американська актриса Майкі Медісон. У фільмі також зіграли російські актори Марк Ейдельштейн та Юрій Борисов.
Виступаючи на церемонії нагородження Бейкер заявив, що цей фільм присвячений “усім працівницям секс-індустрії – нинішнім, минулим та майбутнім”. Окремо він подякував журі кінофестивалю, а також відзначив великий вплив на свою роботу американського режисера Френсіса Форда Копполи та канадського режисера Девіда Кроненберга.
– Я абсолютно точно продовжуватиму боротися за кінотеатри. Ми повинні боротися за те, щоб фільми виходили на великих екранах. Світ повинен пам’ятати, що фільми на мобільному телефоні або вдома – так кіно не дивляться, – додав Бейкер.
Друга за значимістю премія – “Гран-прі Канського кінофестивалю” – була присуджена картині “Все, що ми уявляємо як світло” (All We Imagine as Light) індійського режисера Паял Кападіа. Центральні персонажі фільму – дві медсестри, які працюють у будинку для людей похилого віку в Мумбаї, які вирушають у подорож. Паял Кападіа, молода жінка-режисер, взяла участь у кінофестивалі Канна втретє – її дебют відбувся в 2017 році з картиною “Вечірні хмари (Afternoon Clouds)”.
Для французького режисера Жака Одіара цей рік був особливо вдалим. Його фільм “Емілія Перес” отримав два призи – велика рідкість у Каннах. Так, премію за найкращу жіночу роль журі присудило одразу чотирьом актрисам: Селені Гомес, Карлі Софії Гаскон, Зої Салдана та Адріані Пас. Ця ж картина була удостоєна третьою за значимістю премії “Приз журі”.
Примітно, що Гаскон стала першою актрисою-трансгендером, яка отримала акторську премію у Каннах. Вона присвятила нагороду трансгендерній спільноті.
Призом за “Найкращу чоловічу роль” відзначили американського актора Джессі Племонса, який зіграв у фільмі “Види доброти” (Kinds of Kindness) режисера Йоргоса Лантімоса.