Перша гонка на трасі, прокладеній територією колишнього аеродрому «Темпльхоф», відбулася в суботу, 11 травня.
Вперше в сезоні з поулу стартував Едорадо Мортара, гонщик Mahindra, і коли погасли вогні світлофора, він зміг зберегти першу позицію. Другим їхав Стофель Вандорн, а ось на третю позицію пробився Серхіо Сетте Камара, який випередив Жана-Еріка Верня. Також одну позицію відіграв Паскаль Верляйн, який дістався до першої п’ятірки.
Після перших десяти кіл гонку очолював дует DS Penske, при тому що лідирував Вернь, а їх переслідували два пілоти Porsche, але між ними незабаром вклинився Мортара, який відтіснив Кошту на 5-ту позицію. Незабаром гонка була нейтралізована жовтими прапорами, це сталося через зупинку на трасі машини Джоеля Еріксона, дебютанта команди Envision. Виїхав електромобіль безпеки.
На 16-му колі дали рестарт, і Мортарі вдалося пробитися на третю позицію, випередивши Вандорна. Втім, швейцарця відразу обійшов та Кошта. Верляйн знову активував Attack Mode, через що тимчасово опинився за межами першої трійки. Як не дивно, але в лідери вибився, хоч і ненадовго, Мітч Еванс, який стартував десятим, але вже відіграв чимало позицій.
Через кілька кіл, Maserati німця після жорсткого контакту з McLaren Джейка Хьюза зупинилася на трасі, знову виїхав сейфти-кар. На рестарті перша п’ятірка мала такий вигляд: Еванс-Верляйн-Роуленд-да Кошта-Вернь. Але шостим їхав Джейк Денніс, чинний чемпіон світу, який стартував взагалі з останнього ряду, проте вже відіграв з дюжину позицій.
Через те, що електромобіль безпеки досить довго залишався на трасі, дирекція перегонів вирішила додати до дистанції шість кіл. Тим часом боротьба у групі лідерів, більше нагадувала штовханину, тривала, і на 43-му колі всіх несподівано випередив Нік Кессіді, напарник Еванса! Новозеландець не просто очолив гонку за три кола до фінішу, але раптом показав відмінний темп і почав швидко збільшувати відрив від Верня. До останнього кола перевага Ніка склала вже три секунди! Причому в батареях його Jaguar №37 було більше енергії, ніж у будь-якого суперника, і стало зрозуміло, що наздогнати його вже нікому не під силу.
Стартував Нік Кессіді з 9-ї позиції, майже всю гонку тримався в тіні, заощаджував заряд акумуляторів, але в потрібний момент додав і довів гонку до перемоги – це стало його другим подібним здобутком з початку сезону. Оскільки Верляйн фінішував лише п’ятим, то завдяки сьогоднішній перемозі Нік став новим лідером чемпіонату світу.
Другим фінішував Жан-Ерік Вернь, і це лише його другий подіум у сезоні, тому в особистому заліку дворазовий чемпіон Формули E поки що перебуває на шостому місці. Після фінішу він визнав, що навіть не бачив, як у групу лідерів прорвався Кессіді, адже йому здавалося, що перемога вже близька.
На третій щабель п’єдесталу пошани піднявся Олівер Роуленд, що дозволило йому закріпитися на третьому рядку особистого заліку та скоротити відставання від Паскаля Верляйна.
У другій гонці здвоєного берлінського етапу Formula E, що відбулася у неділю, 12 травня, з поулу стартував Джейк Денніс.
Чинний чемпіон світу, якому вчора навіть не вдалося дістатися фінішу, і він був рішуче налаштований відігратися. Про це свідчив і сам собою факт, що вперше в сезоні гонщик британський гонщик Andretti виграв кваліфікацію.
Однак він не найкраще рушив з місця, і лідерство вже в перших поворотах перехопив Нік Кессіді, пілот Jaguar. Втім, на третьому колі переможець учорашніх перегонів вирішив задіяти режим підвищеної потужності, тому з’їхав з основної траєкторії до спеціального сектору, після чого втратив кілька позицій.
Оскільки приклад новозеландця наслідували й інші гонщики лідируючої групи, Нік через кілька поворотів повернувся в лідери, а слідом на ньому їхав Мітч Еванс, його напарник і співвітчизник.
Їх переслідували два гонщики Porsche, і на наступному колі вони випередили Кессіді, який знову активував Attack Mode, відкотившись на 4 позицію. Коли те саме зробив Еванс, гонку очолив Антоніу Фелікс да Кошта, але португалець теж скористався режимом підвищеної потужності, і на першу позицію тимчасово перемістився його напарник Паскаль Верляйн.
Німця незабаром випередив Кессіді, а потім і так Кошта, а на четвертій позиції їхав Еванс, але боротьба в лідируючій групі мала дуже агресивний характер, і через якийсь час порядок першої п’ятірки вкотре змінився. Вперед вирвався та Кошта, за ним їхав Верляйн, його переслідував Еванс, а Кессіді виявився лише четвертим, причому його активно тіснив Олівер Роуленд, гонщик Nissan. Але після аварії Макса Ґюнтера, пілота Maserati, на трасу виїхав електромобіль безпеки. На рестарті перша п’ятірка недовго зберігала свій лад: як і в суботу, машини проходили повороти широкої берлінської траси по дві, а то й по три в ряд, і встежити за всіма змінами позицій було просто неможливо.
На 18-му колі Кессіді знову почав лідером, за ним їхав так Кошта, слідом Верляйн, далі Роуленд і Еванс, які вели запеклу суперечку за 3-е місце і входили в повороти буквально пліч-о-пліч, що рано чи пізно неминуче мало закінчитися контактом.
На 20-му колі так і сталося, від машин полетіли уламки карбону, але інциденти відбувалися взагалі по всьому пелотону, однак у бокси на 22-му колі повернувся лише Стоффель Вандорн – це сталося після зіткнення з Nissan Сашка Фенестраза. Стюарди зайнялися розслідуванням цього епізоду.
На 24-му колі лідирував та Кошта, менш ніж за секунду за ним їхав Роуленд, якому за надмірно агресивні дії на трасі вже показали чорно-білий прапор, на третій позиції тримався Кессіді, а за ним – Еванс. Замикав першу п’ятірку Денніс, але тут Норман Нато, його напарник по команді Andretti, не поділив трасу з Фенестразом, після чого обидва зійшли – їх розбиті машини зупинилися в 3-му повороті. Знову виїхав сейфти-кар.
На 29-му колі боротьба на трасі відновилася, та Кошта зберіг лідерство, проте Еванс перейшов до рішучих дій і вже за кілька кіл випередив усіх, вийшов на першу позицію і навіть спробував створити якийсь відрив від переслідувачів.
Не можна сказати, що йому це вдалося, тому що так Кошта його пресингував. Між машинами Верляйна та Денніса, які дуже жорстко боролися за 5-ту позицію, сталося кілька контактів, убік летіли фрагменти елементів аеродинаміки, але обидва залишалися на трасі.
Ймовірно, машина Денніса постраждала сильніше, оскільки незабаром його випередив Тейлор Барнард, гонщик McLaren, причому маневр молодого британця був дуже сміливим, що робить йому честь, адже це тільки його третя гонка у Formula E.
Тим часом так Кошта випередив Еванса, і новозеландський гонщик Jaguar вирішив востаннє активувати режим Attack Mode, через що втратив ще кілька позицій, але незабаром повернувся до першої трійки.
За три кола до фінішу лідирував та Кошта, приблизно за секунду за ним їхав Роуленд, але його наздоганяв Еванс. Проте команда попросила Мітча пропустити партнера вперед, що він зробив на 39-му колі.
Кессіді кинувся в погоню за Роулендом, випередив його, і все йшло до того, що він займе друге місце. А ось Евансу не вдалося втриматися навіть у першій п’ятірці – чи він сам припустився помилки, чи позначилися пошкодження, отримані його машиною в попередніх баталіях, але всього за пару поворотів він пропустив вперед Верляйна і Денніса і в результаті фінішував тільки шостим.
Виграв гонку, здобувши для Porsche третю перемогу в сезоні, Антоніу Фелікс та Кошта, що для німецької команди особливо важливо, адже це її домашній етап. Після фінішу Антоніу по радіо подякував Porsche і сказав фразу, яка змушує згадати неприємності, що сталися з ним на етапі в Мізано, коли його позбавили перемоги за невідповідність машини технічному регламенту.
– Сподіваюся, цього разу у нас перемогу не відберуть, – сказав португалець, чемпіон Formula E 2020 року.
Друге місце зайняв Нік Кессіді, лідер особистого заліку, збільшивши відрив від Паскаля Верляйна до 16 очок. До речі, саме тому в Jaguar попросили Еванса пропустити партнера: на цій стадії сезону Мітч не входить до основних претендентів на титул – на відміну від Кессіді. Третім фінішував Олівер Роуленд, зміцнивши свою третю позицію в чемпіонаті.