За попередніми даними, пасажирів на борту лайнера не було, в ньому знаходився лише екіпаж із трьох людей, усі троє загинули.
Мер Коломни Олександр Гречіщев повідомив, що точне місце падіння літака – це лісовий масив поблизу села Велике Карасьове.
– Загрози для мешканців навколишніх населених пунктів немає, – написав Гречіщев у Telegram-каналі.
За даними ТАСС, літак розбився під час виконання тестового польоту після планового ремонту. Він летів із авіазаводу під Луховицями у Внуково. Джерело “Інтерфаксу” в екстрених службах розповіло, що під час польоту екіпаж подав сигнал лиха, був перенаправлений у зону очікування і кілька хвилин виробляв паливо. При спробі заходу на посадку літак зник із радарів, сказав співрозмовник агентства.
Причиною аварії Superjet 100 стала “якась несправність”, можливо, відмова двигуна, повідомило джерело ТАСС в оперативних службах. Лайнер був випущений у 2014 році та належав компанії “Газпромавіа”. Його виробник – Об’єднана авіабудівна корпорація (ОАК). За даними Мінпромторгу, літак, що розбився, “не був повністю імпортозаміщеним”.
МНС Росії підтвердило аварію літака, уточнивши, що жертв серед населення немає. Тим часом Слідчий комітет РФ порушив кримінальну справу за статтею про порушення правил безпеки руху та експлуатації повітряного транспорту, що спричинило необережність смерть двох або більше осіб. Розслідуванням займатиметься Міждержавний авіаційний комітет за участю фахівців Росавіації.
Агентство Reuters зазначає, що це третя катастрофа Sukhoi Superjet з початку експлуатації цього типу літаків у 2008 році. Перший розбився при показовому польоті в Індонезії у 2012 році, врізавшись у гору, другий згорів під час посадки у Шереметьєво у 2019 році. За даними сервісу ch-aviation, російські авіакомпанії зараз експлуатують близько 150 літаків цього типу.
Літак, що розбився, був оснащений двигунами французького виробництва SaM146 і виконував пасажирські рейси “Газпромавіа” з 2015 року. Останній регулярний політ з пасажирами він здійснив, згідно з даними сервісу Flightradar24, 26 квітня.
Після того, як навесні 2022 року Захід запровадив заборону на постачання до Росії літаків та запчастин до них, ОАК почала розробляти повністю імпортозаміщений літак Sukhoi Superjet, але його виробництво ще не почалося.