Після третього сезону у гіперкар-класі легендарна італійська марка стала справжнім еталоном — перемігши в чотирьох перших гонках сезону з прототипом Ferrari 499P. Це забезпечило перевагу, яку суперники так і не змогли відіграти.
Для Ferrari цей успіх став першим світовим титулом у гонках на витривалість з 1972 року, коли команда востаннє тріумфувала у World Sportscar Championship. У загальному заліку виробників Скудерія випередила Toyota на 74 очки.
Чемпіонський титул серед пілотів виборола трійка команди #51 Ferrari AF Corse — Антоніо Джовінацці, Джеймс Каладо та Алессандро П’єр Гіді, які закріпили свій успіх четвертим місцем у фіналі сезону в Сахірі.
– Ще до фінішу я ледве стримував сльози. Це надзвичайно емоційно, але вся заслуга належить команді — від Себрінга 2023 року до сьогодні ми пройшли колосальний шлях розвитку, — сказав Каладо, який став чотириразовим чемпіоном світу та лише четвертим британцем, що здобув головний трофей FIA WEC.
Друге місце серед екіпажів посіли Роберт Кубіца, Філ Хенсон і Їфей Є (#83 AF Corse 499P), які цьогоріч виграли 24 години Ле-Мана. Третю сходинку посіла команда #50 Ferrari AF Corse (Антоніо Фуоко, Ніклас Нільсен, Мігель Моліна).
Фінальну гонку сезону виграла Toyota, яка завершила рік як чинний чемпіон серед виробників, поступившись Ferrari у загальному заліку.
